Sunday, March 7, 2010

NAK BUAT MACAM MANA SAYA DAH NASIHAT TAK DENGAR...


hA TU LAH KATA-KATA NAJIB (LIHAT TAJUK ENTRY). Sempoi jugak mamat ni. Muka serius je. Najib ni aku tengok unik gak. Macam mana Nik Aziz dalam menghentam BN atau PM, ada jugak kredit puji-pujian pada si Najib. Korang ingat tak masa diorang pegang anak kambing dalam sokabar tu. alahai kiutnye NIk Aziz senyum ngan NAjib. Aku rindulah nak tengok diorang gitu lagi. Lagi senyum sempoi layan teh tarik baek punya ngan Nuar Berahim and Nazri Aziz. Wah cam otai PEKIDA plak aku tengok gambor tu. Rosmah agak super glamer sekarang. Rosmah agak kedepan jika kita nak bandingkan ngan isteri-isteri PM-PM kita yang dulu. Kecuali Pak LAh. Arwah bini dia yang 1st memang baik manusianya. Pak LAh pun baik gak. Sebab dia tu clean sangatlah memonyet dalam BN tak senang bergayut. Betul tak? Bini no, 2 dia memang cun. Wah Pak LAh pandai pilih jodoh ma. Semua ada itu macam Chinese/korean/japan look ma. Pak Lah rocks!!!! Rosmah korang tengok lah. Dia ni kontroversi sikit. Maklumlah banyak perkara dikait ngan dia. tapi itu tak tau la bener atau tidak bener. Malaslah nak cerita dalam kain orang. Baik kita sesama lihat dalam kain kita sendiri... aha..aku punya 6 inci..nak kasi long lagi..aik apa aku melalut ni? damn!!!PKR dah menurun kredibiliti diorang. DAP macam rilek je. tapi aku tak percaya sangat lah ngan geng-geng makan oink!oink! ni. Korang tengok renungan mata LGE atau KS, wah evil siott. PAS, aku keciwa sikit pasal Idola aku HAdi Awang tak jadi leader pembangkang. Apasallah orang dalam PR lantik si mamat serabai Nuar jadi leader diorang. Dah la banyak hal. Kan dia sendiri ngaku dia asyik silap pilih member aje. Blah la. Tapi aku masih ingat Nuar menari tu. Ngan satu lagi lagu 'Azizah ku tak datang' macam Daud Kilau siot melodi dier. dangduttt popish cacthy ler. Wei Nuar rekod la buat album!

No comments: