Friday, October 12, 2007

PONDAN NUSANTARA: Pelumpuh Maruah Lelaki Melayu


* cuba korang nengok gambor di sebelah ni. geli bukan. Nampak cam pompuan tapi kote besor buleh tahan. tak ke bongok. posing manja-manja plak tu uwekkkkksssss!!!!
Pondan, Mak Nyah, sotong, abg lembut,bapok ataupun di Perak kasar dengan gelaran Arbok. Aku akan guna istilah pondan Nusantara. kerana post ini merujuk kepada balak melayu yang telah menjadi 'transformers' kepada pondan yang cute serta tonggek tak hengat.




pondan nusantara berlainan ngan pondan cina. Aku penah tengok pondan cina. badan sekeping cam papan. tapi muka cam amoy habis. isap rokok mesti dan berkumpul sesama diorang. memalam pegi la Bukit Bintang nu. mesti bertemu pondan ala-ala amoi. Pondan India pula macam gaya tamil nadhu punya heroin atau Bollywood sial tu.Pondan nusantara pula gayanya ala-ala macam-macam. Ada macam bollywood, Hollywood tapi jauh sekali macam clint eastwood.




pondan nusantara memang cun. masakan balak omputeh boleh lekat. Aku lepak C.M memang banyak pondan yang bersengkongkol sama dengan Gay nusantara. Macam ada komuniti pula. ya komuniti mereka semakin besar. Semakin hari semakin ramai lelaki melayu berkecimpung dalam lapangan bontot membontot nih.




gaya mereka over acting. Kalau menggoda kalah perempuan tulen. kulit halus gebu. Bibir seksi, gaya jalan erotik, menonggek,tetek mak aih kalah...Era Fazira, haliza misbun dia punya besar. Sampai berbekas puting yang tiruan. besar saja bukannya ada susu pun. Melambak hingga konek akupun kadang-kadang naik 90 darjah. Wah hebat penangan pondan.




Aku banyak jugak kengkawan pondan. dan mereka rata-ratanya amat meminati seks. hari-hari kalau lepak ngan diorang memang pasal seks. Asyik nak kolom konek ngan dijuluk dubur mereka. nasib baik aku tak terjebak. alau tak..tak syok la aku nak bersegama ngan bini aku. yekss....cuba bayangkan..eeii geli aku. tapi aku nengok diorang (pondan) ramai yang tinggi-tinggi. mukapun handsome. Apa pasai diorang nak jadi pondan. memalukan kaum lelaki aje. perempuan lesbianpun kaber-kaber, ini pondan obviously. malu aku jadi lelaki.




di Malaysia pondan dan gay merupakan komuniti bijak bisness. Di kaca tv selalu kita tengok geng-geng ni menguasai rancangan hiburan, Ada jadi hos, pengacara, artis segera dan peserta realiti tv yang tidak membina tu. di media cetak terutama hiburan, melambak jugak geng ni. satunya mereka rajin membuat kerja melebihi perempuan. rumah mereka kalau pegi..kalah rumah orang perempuan. bersih aje. pompuan pemalas gak. jantan lagi la plak. pompuan yang cun-cun tu korang jangan percaya ngan diorang. pegi rumah atau bilik mesti cam haram!!




Lelaki tulen jugak tercalar maruah mereka. di mana bidang journalisme dulu dikuasai lelaki intelek malaya kini dikuasai pondan nusantara. kah!kah! di manakah perginya kebijaksanaan kaum lelaki tulen kita. semua hanyut jadi mat rempit, isap dadah, masuk pusat serenti, hidu gam, pil khayal dan tinggallah golongan yang boleh diharap bikin kerja iaitu pondan nusantara. Aku bukan nyokong pondan, tetapi kebanjiran kaum ini telah meletakkan kaum lelaki melayu bacul dan tak bermaruah.




bangun la lelaki melayu. harap kote aje bagak dan gedi tapi haprak. Cakap pasal kote, jangan sangka pondan tu tak berkonek besar, tak pervcaya tengok gembor yang aku post kan. tapi gambor tu hanya contoh. Ada juga pondan yang dah buang konek diorang. tapi hakikat korang tu lelaki, lelaki jugak la. em..pasal gambor tu...hanya manusia matang aje dibenarkan melihatnya. Gelikan....eeeiii...simpang melaikat,jauhlah keturunan aku jadi cam ni!!!

No comments: