Thursday, September 20, 2007

BUNUH! ROGOL! SAKIT JIWA!!

Antara perkara yang aku sering tersentuh bila membuka dada akhbar dan media massa tempatan adalah kes ni. Aku tak dapat bayangkan apa ada dalam kepala hotak pelaku jenayah tersebut. Mereka merogol dan kemudian membunuh. Mangsa rogol dan bunuh macam-macam. Dari kanak-kanak, orang tua, dewasa, warga emas dan juga sesama jenis. Ada juga wanita merogol lelaki (jarang berlaku).
Majoritinya lelaki adalah pelaku jenayah sial ini. Aku heran manusia-manusia ni tergamak naik nafsu pada bebudak kecil. Dah rogol kendian kill budak tu. Budak comel, kiut aku nengok sayang aje. Macam adik aku sendiri rasanya. patutnya bebudak kecil ni dijagai dengan baik dan dikasihi. Ini tidak datang malaun entah dari planet mana merosakkan mereka. Lagi dasyat bunuh. Gila ke? kalau betul siperlaku tu gila seks, dia boleh langgan 'ayam' di Chow Kit atau Bukit Bintang. Ayam yang berpeleseran di sana ada banyak pilihan lawa, buruk,barai,cam sial, cam gundorowo. perlakuan seks luar biasa ini berpunca dari masalah jiwa yang kronik.
Kajian banyak menganalisa perlaku/perogol majoritinya individu yang murung, tak banyak cakap, kusam dan suka menyendiri. Jadi kalau nengok segelintir kengkawan kita yang ada sifat-sifat abnormal ni, sila beri perhatian. Mana tahu boleh buat pencegahan awal. Ada jugak rogol nenek. Ini satu bodoh, kalau mampos memang masuk neraka. nenek tu bukan ke warga emas. sayang dan bantu sepatutnya dari warga muda. ini nenekpun sebat.
kepada perogol aku nak cakap sikit! Babi toyok tupun tahu membezakan pasangan seksnya. Babipun tak merogol dan bunuh sesama sendiri. jadi istilah 'Binatang' tidak logik digunapakai lagi. kerana manusia adalah spesis yang lebih sial dan tak berakal dari binatang. Kalaulah aku diberi peluang menyeksa perogol, aku kerat punai dia dulu pastu kasi makan anjing kurap. Aku gerudi jubo dia ngan kukur kelapa. Baru dia tau. Celaka jahanam punya manusia. kecik-kecik tak nak mampos dah besar menjahanamkan hidup orang!!
Dan kepada manusia lelaki jagalah diri. Kuatkan iman. Kalau terpengaruh ngan Cd Blue tu carilah bini. Seks halal. tetapi sebaiknya kalau dah berbini janganlah layan lagi benda tu. Yang penting sebenarnya selalu ingat Tuhan. Dan juga ada perasaan bertanggungjawab serta penyayang sesama makhluk.

No comments: