Monday, September 24, 2007

Part 2: Dilemma Mencari pasangan


kita pergi kepada kontra. kenapa Minah-minah melayu kita suka layan Pakistan dan Bangla?!!Ramai bebenor yang melayan mamat-mamat dari dua negara yang dulunya adalah sebuah negara. *^Sejarahnya Bangladesh dan Pakistan adalah saudara satu negara asalnya. Dulunya Bangladesh dikenali dengan nama pakistan timur. oleh kerana banjir yang teramat maha sering melanda daerah tersebut, Pakistan yang baru nak membina hidup selepas bercerai dengan india melepaskan daerah tersebut. Daerah itu kini dikenali sebagai Bangladesh. orang-orang dari Bangladesh kita gelar Mat Bangla,Kita panggil Pakistan sahaja yang datang dari Pakistan. majoriti datang ke Malaysia jual karpet.Mereka ini di samping terkenal ngan kote bersaiz godzila, juga terkenal kerana kacak menawan macam bintang filem Bollywood yang keparat itu.

Minah-Minah atau bahasa sopannya awek-awek melayu merasakan rahmat yang best kerana tak dapat nak couple ngan Salman Khan, ngan Mat Pakis pun tak apa. janji ada iras-iras. Diorang ni jugak pandai jual minyak.Romantikpun satu.Awek kita yang majoriti melayan filem Hindi dan Af menjadi cair secair ais di kutub utara.berbeza ngan mamat melayu yang perasan best. kerja malas dan memilih. banyak cakap pasal politik, ngundi haram!!

mamat melayu hanya tau merempit bila diberi motor EX5 ataupun sewaktu ngannya. belajar bodo. Alang-alang baik pilih Bangla yang memang belajar bodo tetapi caring dan rajin kerja. Mamat melayu banyak buang masa. Dah la konek kecik, perasan lebih. duit selalu tak ada. boros. kuat judi, tikam nombor,main snooker malah lebih teruk kuat menagih dadah. Aku malu di dalam bangga bila melihat anak melayu kita adalah kelompok terbanyak sekali di Malaysia ini yang menagih dadah. hidu gam, minum ubat batuk dan main suntik-suntik.

Mamat melayu juga terkenal ngan ketidak mancho-an mereka. bila mereka berkawan ngan sorang anak dara, mereka mesti konket, pastu tinggalkan dan tak mahu bertanggungjawab. Awek yang dah terlanjur terpaksa buang bayi dalam sungai, tong samapah dan tempat-tempat jin bertendang. laki lari haram ntah ke mana. Macam pundek. mamat melayu memang haram perangainya. kebanyakannya pokai dan asyik menyusahkan mak bapak. Bila ada orang berdemonstrasi, dia orang nyibuk. bakar benderalah bakar motor lah. jadi punk kendian makan sampah. Apahal. Aku layan punk pun tak makan sampah.

Mamat melayu berlagak cam hebat. Perangai macam biawak. cakap besar. Pukiwak dia. Muka dahlah banyak yang buruk dari yang kacak. Mamat meayu sedarlah korang tu harapan negara dan bangsa. kalau perangai cam bangsat keparat sapa nak berlakikan korang. Aku kalau jadi pompuan pun tak hengen nak korang mat rempit,mat pit,mat gian, mat entah apa lagi. tengok semua mula ngan nama mat! kerana majoriti yang buat benda-benda cilanat ni adalah mamat-mamat melayu yang tak sedar diuntung dan hilang kejantanan tulen mereka.

Ramai jugak mamat melayu yang bertukar menjadi gayboy terulung dan tak kurang menjadi pondan nusantara. Mereka menambahkan lagi kelompok awek melayu yang tiada pilihan. baik pilih Bangla ngan *Paki.tough dan kacak. jantan sikit. Barulah layak digelar lelaki. kote bagak, badanpun gagah walaupun sesetengahnya kecik dan pendek badan mereka. budak laki melayu peh!! dah la kote besor lengan (macam babi!!) ada hati nak jadi pompuan. Insaflah korang.tak ke mana nye orang tu, *+kalau mampos pun nanti kapan tiga lapis gak. Tak adanya kapan lima lapis. Korang tetap lelaki. kalau tuhan kasi korang jadik pompuan betul sanggup? datang bulan tetiap bulan. Ngandung lagi. haram korang tak sanggup punya. giler seks!!jadi pondan isap konek sesama jenis. Apahal??

Pesanan ikhlas dari aku yang juga dah tersesat nih.

*Paki= Pakistan, gelaran ini sering digunakan kalangan working class di England. Mereka menggelar imigran Pakistan ngan gelaran 'Paki'.

*^ Rujuk sejarah penubuhan pakistan oleh Muhammad Ali Jinnah dan pembebasan Bangladesh.

*+ Kapan bagi wanita-5 lapis dan bagi lelaki-3 lapis.

No comments: